Donnerstag, 8. März 2012

De Schluss vo de Reis

Es isch chum zum Glaube, aber de letschi Tag vo uesere Reis isch do. Zur Ziet befindet mir ues ide Monschterstadt Sao Paulo und mir sind meh als froh, wenn mir vo do vereise choend!
19 Millione Stadt Sao Paulo

Noch Colonia isch es denn zerscht noch Monte Video, de Hauptsadt vo Uruguay. Mir hend det zwei Taeg verbrocht, bis es denn definitiv an Strand gange isch. In La Paloma hend mir ues fuer 10 Taeg es Cabana goent, wo immene Eukalyptuswaeldi inegstande isch und 5 Minute vom Strand entfernt gsi isch. So sind mir denn s erscht Mol sit letschtem Mai wieder is Meer go bade!

Strand vo La Paloma



Sambataenzerin



Noch genau 2 Wuche in Uruguay isch es denn i ueses 10. Land gange: Brasilie! Puenktlich zum Carnaval sind mir det acho. Und will mir noed die einzige gsi sind, wo das Ereignis hend welle erlebe, sind mir denn anstatt noch 14 Stund Bus fahre, noch 23 Stund acho!
Im Bus hend mir s Gschwueschtertipaerli Dietrick und Marleen vo Holland kenneglernt und hend mit ihne fuer e gueti Wuche es Apartment uf de Insle Catarina teilt.


Die erschte Taeg sind mit Carnaval gfuellt gsi. Es het massehaft Luet uf de Insle gha und alli sind i Feschtlune gsi. Aber irgendwie isch es gar noed so eifach gsi ein richtig guete Alass z finde. Uberall isch chli was gloffe, aber das wo mir ues under Carnaval vorgstellt hend, ei Rieseparty, hend mir noed gfunde. So hend mir es paar wenigi, aber beidruckendi Carnavalwaege gseh, hend chli zu Maracatu tanzt, hend selbergmachte Caipirina trunke und es paar Sambaschuele bi ihrne Vorfuehrige bestunt.







    


Noch em Carnaval isch es denn einiges ruhig und vor allem guenstiger worde. So hend mir denn no fuer es paar Taeg die traumhaft brasiliansich Kueschte gnosse, obwohl s'Wetter nuemm ganz so schoen gsi isch wie die Taeg zuvor.

Uesen Husstrand

wunderschoeni grueni Kueschte

uesi neue Sunnebrillene






Noch all dem Fastfoode endlich mol was Gsunds!

de Kai :-)


Mit em Bus isch es denn no es allerletschts Mol noch Argentinie gange. Ueses letschi Highlight, d Iguazuwasserfaell, hend gwartet. Und was mir det gseh hend, het ues noed nur d Atem graubt, es het au uesi Erwartige bi wietem uebertroffe! Die Wasserfaell sind vor allem eis: unbeschrieblich schoen:









Avatar chan ipacke

de Regeboge isch denn fascht scho z viel gsi

das isch nur en chline Teil vom Ganze









Noch dem mir das Naturwunder gad zwei Taeg besichtiged hend, was eigentlich immer no zwenig isch, isch es denn zu uesere letschte Reisestation, Sao Paulo gange.
Do sind mir jetzt und zehled d Minute, bis endlich de allerletschti Teil startet: s Heifluege!!!

Bis bald also!

Kai und Manu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen